Ik heb meerdere reparatieverzoeken. Hoe kan ik deze het beste melden?
Algemeen
U kunt dit het beste online doorgeven via het contactformulier. Zet bij het onderwerp: "Vraag over Onderhoud".
Vraag deze nu aan! Met een account regelt u veel huurzaken sneller en makkelijker.
Hieronder vindt u een overzicht van de veelgestelde vragen over het melden van een reparatie.
U kunt dit het beste online doorgeven via het contactformulier. Zet bij het onderwerp: "Vraag over Onderhoud".
Geef dit door via een reparatieverzoek: Reparatieverzoek indienen. Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op: contactformulier.
Voor vragen over een lopend reparatieverzoek kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. Wij informeren u dan over de verwachte planning.
Wat vervelend dat de medewerker er (nog) niet is. Neem contact met ons op via 0318 55 79 11.
U kunt dit melden via het contactformulier. Wij zorgen dan dat dit bij de juiste leverancier komt.
Laat het ons zo snel mogelijk weten. U kunt het beste telefonisch contact met ons opnemen via 0318 55 79 11. Wij plannen dan een nieuwe afspraak met u in. Heeft u een afspraak met een van onze leveranciers? Neem dan rechtstreeks contact op met dat bedrijf.
Een reparatieverzoek is een melding van een gebrek of een storing in uw woning. U kunt uw reparatieverzoek op 2 manieren melden.
1. U kunt online uw Reparatie melden. U kunt uw reparatieverzoek op elk moment doen. Dit kan met uw Mijn Veenvesters of log in met uw postcode en huisnummer.
2. Via telefoon: (0318) 55 79 11. U bereikt ons tussen 8.00 uur - 16.30 uur. Voor noodgevallen belt u (0318) 55 79 11. Dat kan ook buiten onze openingstijden. Wij verbinden u dan door met een speciale noodnummer.
Is de afzuigkap van ons, dan kunt u hiervoor een Reparatieverzoek indienen. Als de afzuigkap van uzelf is, of als u deze van een vorige huurder heeft overgenomen, dan bent u zelf verantwoordelijk voor het onderhoud (of de kosten hiervoor).