Account activeren

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen over het Klantportaal Mijn Veenvesters.

Veel gevraagd over Mijn Veenvesters

Ik heb geen activatiecode ontvangen voor het aanmaken van een account. Wat kan ik doen?

Algemeen

Dit kan aan meerdere zaken liggen.

  • Gebruik het e-mailadres dat bij ons bekend is.
  • U kunt een e-mailadres maar op 1 woonadres gebruiken en daarmee een account aanmaken.

    Let op: kijk ook altijd in uw Spam mailbox.

Ik heb geen activatielink ontvangen. Wat nu?

Algemeen

Dit kan aan meerdere zaken liggen.

  • Gebruik het e-mailadres dat bij ons bekend is.
  • U kunt een e-mailadres maar op 1 woonadres gebruiken en daarmee een account aanmaken.

Let op: kijk ook altijd in uw Spam mailbox.

Ik krijg een foutmelding als ik de activatielink aanvraag. Wat nu?

Algemeen

Dit kan komen door:

  • de browser waarin u onze website heeft geopend. Onze website werkt het beste op Edge of Chrome. Gebruik dus één van deze browsers. 
  • de cookies of cache. Zorg dat u deze regelmatig verwijderd.

Krijgt u nog steeds een foutmelding? Bel dan met een van onze collega’s via (0318) 55 79 11.

Instructiefilmpje Cookies & Cache Google Chrome

Instructiefilmpje Cookies & Cache Microsoft Edge

Hoe maak ik een account aan voor het Klantportaal?

Algemeen

U ontvangt een uitnodiging voor het activeren van uw account. U volgt de stappen die in de uitnodiging staan. Neem bij vragen contact met ons op. Contact opnemen

Is het Klantportaal veilig om te gebruiken?

Algemeen

Het klantportaal is veilig te gebruiken. Wij zorgen ervoor dat alle informatie via een veilige verbinding in te zien is. Het is uw verantwoordelijkheid dat uw inloggegevens veilig zijn en niet verder verspreid worden.

Wat is het Klantportaal?

Algemeen

Het Klantportaal is het beveiligde deel van de website waarop u kunt inloggen. U ziet hier uw eigen gegevens en kunt snel en gemakkelijk iets regelen met Veenvesters.

Ik huur samen met mijn partner een woning. Kunnen we allebei een account voor het Klantportaal aanmaken?

Algemeen

Met uw gebruikersnaam en wachtwoord kan uw partner ook gebruik maken van Mijn Veenvesters. Per woning geven wij 1 account.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Algemeen

U kunt via de website een nieuw wachtwoord aanvragen. Ga naar Mijn Veenvesters en klik op wachtwoord vergeten. U kunt hier uw e-mailadresinvullen. U ontvangt een mail met verdere instructies.

Welke informatie is beschikbaar via het Klantportaal?

Algemeen

Door in te loggen op Mijn Veenvesters kunt u:

  • uw persoonlijke gegevens inzien
  • uw telefoonnummer en e-mailadres wijzigen 
  • de gegevens van uw woning bekijken 
  • een reparatieverzoek doorgeven 
  • de huur opzeggen 
  • de huur betalen 
  • een betalingsregeling aanvragen 
  • een aanvraag indienen voor een aanpassing of verbetering in uw woning 
  • gemakkelijk met ons in contact komen

Waar kan ik de Mijn Veenvesters account activeren?

Algemeen

Dit kunt u hier doen:

Kan ik voor meer mensen een account aanmaken voor Mijn Veenvesters?

Algemeen

U kunt met één e-mailadres één klantportaalaccount aanmaken. Wilt u voor meer mensen een account aanmaken? Dan moet u verschillende emailadressen gebruiken.