Account activeren

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen over het Klantportaal Mijn Veenvesters.

Veel gevraagd over Mijn Veenvesters

Wat is het Klantportaal?

Algemeen

Het Klantportaal is het beveiligde deel van de website waarop u kunt inloggen. Door in te loggen op Mijn Veenvesters kunt u:

  • uw persoonlijke gegevens inzien
  • uw telefoonnummer en e-mailadres wijzigen 
  • de gegevens van uw woning bekijken 
  • een reparatieverzoek doorgeven 
  • de huur opzeggen 
  • de huur betalen 
  • een betalingsregeling aanvragen 
  • een aanvraag indienen voor een aanpassing of verbetering in uw woning 
  • gemakkelijk met ons in contact komen

Via Mijn Veenvesters kunt u uw account activeren.

Hoe maak ik een account aan voor het Klantportaal?

Algemeen

U krijgt een uitnodigingsmail voor het activeren van uw account. U volgt de stappen die in de mail staan. Neem bij vragen contact met ons op via het contactformulier.

Mail kwijt of geen mail ontvangen? Via Mijn Veenvesters kunt u ook uw account activeren.

Is het Klantportaal veilig om te gebruiken?

Algemeen

Het klantportaal is veilig te gebruiken. Wij zorgen ervoor dat alle informatie via een veilige verbinding in te zien is. Het is uw verantwoordelijkheid dat uw inloggegevens veilig zijn en niet verder verspreid worden.

Ik heb geen activatielink of -code gekregen voor het aanmaken van een account. Wat nu?

Algemeen

Dit kan aan meerdere zaken liggen.

  • Gebruik het e-mailadres dat bij ons bekend is.
  • U kunt een e-mailadres maar op 1 woonadres gebruiken en daarmee een account aanmaken.

Let op: kijk ook altijd in uw Spam mailbox.

Ik krijg een foutmelding als ik de activatielink aanvraag. Wat nu?

Algemeen

Dit kan komen door:

  • De browser waarin u onze website heeft geopend. Onze website werkt het beste op Google Chrome of Microsoft Edge. Gebruik dus één van deze browsers. 
  • De cookies of cache. Zorg dat u deze regelmatig verwijdert.

Krijgt u nog steeds een foutmelding? Bel dan met een van onze collega’s via (0318) 55 79 11.

Instructiefilmpje Cookies & Cache Google Chrome

Instructiefilmpje Cookies & Cache Microsoft Edge

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Algemeen

U kunt via de website een nieuw wachtwoord aanvragen. Ga naar deze pagina om uw e-mailadres in te vullen. U krijgt dan een e-mail met verdere instructies.

Ik huur samen met mijn partner een woning. Kunnen we allebei een account voor het Klantportaal aanmaken?

Algemeen

Met uw gebruikersnaam en wachtwoord kan uw partner ook gebruik maken van Mijn Veenvesters. Per woning geven wij 1 account.