Betalingsregeling aanvragen

Heeft u betalingsproblemen?

Wij gaan graag samen met u op zoek naar een goede oplossing. Bekijk, voordat u verder gaat, of u voldoet aan de voorwaarden om een betalingsregeling aan te vragen.

Gerelateerde vragen

Hoe vaak mag ik een betalingsregeling aanvragen?

Algemeen

U mag dit 1 keer per jaar aanvragen. 

Meer over dit onderwerp

Ik heb een afrekening van mijn servicekosten ontvangen en ik moet bijbetalen. Kan ik hiervoor een betalingsregeling afsluiten?

Algemeen

U kunt dit online aan ons doorgeven: Aanvragen betalingsregeling. Onze collega's bekijken dan of we u een betalingsregeling kunnen geven. Dit hoort u dan van ons. 

Meer over dit onderwerp

Ik kan mijn servicekosten niet in één keer betalen. Wat moet ik doen?

Algemeen

U kunt dit online aan ons doorgeven: Aanvragen betalingsregeling. Onze collega's bekijken dan of we u een betalingsregeling kunnen geven. Dit hoort u dan van ons. 

Meer over dit onderwerp

Ik heb een betalingsregeling met jullie afgesproken maar ik kan deze niet nakomen. Wat moet ik doen?

Algemeen

Laat dit direct aan ons weten. Wij kijken dan met u naar de mogelijkheden. U kunt dit doorgeven via het cotactformulier op de website of bel naar 0318 557911. 

Meer over dit onderwerp

Ik kan mijn huur niet betalen. Wat moet ik doen?

Algemeen

U kunt dit online aanvragen via Aanvragen betalingsregeling. Wij beoordelen dat of u dit kunt krijgen. 

Voor meer hulp en ondersteuning kunt u terecht bij:

U kunt contact opnemen met De Belastingdienst om te kijken op welke toeslagen/tegemoetkomingen u recht heeft. 

Meer over dit onderwerp

Op welke manier kan ik mijn betalingsregeling betalen?

Algemeen

U moet de betalingsregeling zelf aan ons overmaken. Volgens de wet mogen wij alleen de huur incasseren. 

Meer over dit onderwerp

Uit hoeveel termijnen mag een betalingsregeling bestaan?

Algemeen

Maximaal 6 termijnen. 

Meer over dit onderwerp