Ik heb een melding over de schoonmaakwerkzaamheden in mijn wooncomplex. Waar meld ik dat?
Algemeen
Fijn dat u ons op de hoogte brengt van een melding rondom schoonmaakwerkzaamheden. U kunt hiervoor het contactformulier invullen.
Het kan zijn dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Hieronder leest u dan wat de mogelijkheden zijn om daarover in gesprek te gaan. Met een klacht bedoelen we hier overigens geen reparatieverzoek of overlast van buren, maar een klacht over onze dienstverlening of medewerkers. In onze klachtenprocedure staat meer informatie en uitleg hierover.
Dagelijks hebben onze medewerkers contacten met klanten. En al doen we nog zo ons best iedereen goed te helpen, toch kan er wel eens iets mis gaan. Natuurlijk willen we het liefst klachten voorkomen, maar mocht u toch niet tevreden zijn, dan kunt u dat via dit formulier aan ons doorgeven. Wij doen ons best om uw klacht binnen tien werkdagen op te lossen.
Niet tevreden over de kwaliteit van de schoonmaak in de algemene ruimtes van je woongebouw? Meldt het dan gelijk, als u te lang wacht heeft het voor ons geen zin om de schoonmakers te gaan controleren.
Vindt u dat de regels rondom de toewijzing niet juist zijn gevolgd? Dan kunt u een klacht indienen bij de Klachtencommissie woonruimteverdeling bij de gemeente Veenendaal of in de gemeente waar de klacht is ontstaan.
Wat kunt u doen als uw klacht wordt afgewezen en u het er niet mee eens bent? In dat geval kunt u de Geschillencommissie of de Huurcommissie inschakelen. Als uw klacht te maken heeft met de huur of met de servicekosten, dan kunt u naar de landelijke huurcommissie.
Als uw klacht gaat over het gedrag van de corporatie, dan spreken we van een geschil. U kunt uw geschil indienen bij een onafhankelijke Geschillenadviescommissie.
In onze klachtenprocedure staat meer informatie over de keuze voor de huurcommissie en/of de geschillencommissie.
Fijn dat u ons op de hoogte brengt van een melding rondom schoonmaakwerkzaamheden. U kunt hiervoor het contactformulier invullen.
Laat het ons weten. Samen proberen we dan om samen tot een oplossing te komen in een gesprek.
Vindt u dat uw klacht niet wordt opgelost? En blijven we verschillen van mening? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan De geschillencommissie of de Huurcommissie.
U kunt contact opnemen met de Huurcommissie als u het niet eens bent dat u klacht is afgewezen.
Klik hier voor de website van de Huurcommissie.
De Huurcommissie (ook wel Klachtenadviescommissie) is een onpartijdige organisatie voor de huurder en verhuurder. De organisatie voorkomt meningsverschillen, helpt oplossen of doet een officiële uitspraak als dat nodig is.
Klik hier voor de website van de Huurcommissie.
Via deze link kunt u zien waar er werkzaamheden worden gedaan in Veenendaal. Als u overlast heeft, kunt u dit doorgeven aan de gemeente: Contact opnemen.
Wat vervelend. Wij horen graag van u wat er is gebeurd. U kunt contact opnemen met onze collega's via (0318) 55 79 11. Wij pakken dit met zorg op.
Wat vervelend. Geef dit door aan onze collega's via het contactformulier.
We doen ons best uw klacht op te lossen.
U kunt dit aangeven bij de projectleider of de wijkregisseur die bij dit project betrokken is.
Zodra wij uw klacht ontvangen, gaan we ermee aan de slag. Wij nemen binnen 4 werkdagen contact met u op om samen tot een oplossing te komen. Soms vragen we u bij ons langs te komen voor een gesprek.
Samen proberen we tot een goede oplossing te komen.
Wat jammer dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening of een medewerker. We doen ons best iedereen zo goed mogelijk te helpen. Maar er kan natuurlijk altijd iets misgaan.
Wilt u een klacht indienen? Dan kunt u dit online aan ons doorgeven via klacht indienen. Binnen 10 werkdagen krijgt u een reactie van ons.
Let op: met een klacht bedoelen we geen reparatieverzoek of overlast van buren.